APA:
کپیخمر، فریبا، زنگانه، مهدی، و مهرانی، هرمز. (1400). بررسی تاثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان). مدیریت بازاریابی، 16(50 )، 1-19. SID. https://sid.ir/paper/410091/fa
Vancouver:
کپیخمر فریبا، زنگانه مهدی، مهرانی هرمز. بررسی تاثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(50 ):1-19. Available from: https://sid.ir/paper/410091/fa
IEEE:
کپیفریبا خمر، مهدی زنگانه، و هرمز مهرانی، “بررسی تاثیر عدالت ادراک شده بر نیات پس از خرید به واسطه هیجانات و رضایت پس از بازیابی (مورد مطالعه: مشتریان شعب بانک انصار در استان گلستان)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 50 ، pp. 1–19، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410091/fa