مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

257
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

543
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش

صفحات

 صفحه شروع 37 | صفحه پایان 58

چکیده

 حضور در بازار جدید در داخل کشور از ساده ترین استراتژی توسعه بازار محسوب می شود. در این راستا, هدف پژوهش حاضر بررسی موانع و استراتژی توسعه بازار داخلی محصولات تولیدی صنعت کفش هیدج است. براساس هدف مطالعه از روش روش داده بنیان برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. قلمرو مطالعه اعضای تعاونی تلاشگران کفش بوده و با استفاده از روش های مصاحبه عمیق و کتابخانه ای داده های مورد نیاز جمع آوری گردیده و از روش های کدگذاری باز, کدگذاری محوری و کدگذاری انتخابی برای تجزیه تحلیل بهره گرفته شده است. نتایج نشان داد, موانع توسعه بازار داخلیدر قالب مدل نهایی به چهار بخش علل, پدیده های اصلی, عامل های مداخله گر و پیامدها تقسیم بندی شده است. در بخش علل مواردی از قبیل طراحی, سطح تکنولوژی, کیفیت مواد اولیه و آموزش از عمده موانع توسعه بازار داخلی بودند. پدید اصلی در عدم توسعه بازار به رقابت پذیری مجصولات تولیدی و راهبرد توسعه بازار مربوط می شود. همچنین عوامل مداخله گر ازجمله حمایت مالی و حقوقی دولت, تحصیلات پایین مدیران تولیدی و نداشتن واحد تحقیق و توسعه در محدودیت بازار کفش هیدج موثر می باشند. بر این اساس لازم است که اعضای تعاونی برای رفع موانع موجود استراتژی بهبود کیفیت محصولات و هم سو با آن راهبرد مناسب توسعه بازار را اتخاذ نمایند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ذوالقدر، حمید، طهماسبی آقبلاغی، داریوش، و ذوالقدر، علی. (1399). ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش. مطالعات مدیریت راهبردی، 11(42 )، 37-58. SID. https://sid.ir/paper/410182/fa

    Vancouver: کپی

    ذوالقدر حمید، طهماسبی آقبلاغی داریوش، ذوالقدر علی. ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1399؛11(42 ):37-58. Available from: https://sid.ir/paper/410182/fa

    IEEE: کپی

    حمید ذوالقدر، داریوش طهماسبی آقبلاغی، و علی ذوالقدر، “ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 11، no. 42 ، pp. 37–58، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410182/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button