APA:
کپیبرزگرلو، داریوش، و کاظمی، امیر. (1400). اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت خرده فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه های افق کوروش شهر شیراز). مدیریت بازاریابی، 16(50 )، 121-133. SID. https://sid.ir/paper/410236/fa
Vancouver:
کپیبرزگرلو داریوش، کاظمی امیر. اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت خرده فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه های افق کوروش شهر شیراز). مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(50 ):121-133. Available from: https://sid.ir/paper/410236/fa
IEEE:
کپیداریوش برزگرلو، و امیر کاظمی، “اولویت بندی عوامل موثر بر موفقیت خرده فروشی در جوامع چند فرهنگی (مطالعه موردی: فروشگاه های افق کوروش شهر شیراز)،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 50 ، pp. 121–133، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410236/fa