APA:
کپیباقری، روح اله، اسلامی، قاسم، و قادری، فرشاد. (1400). کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه. مطالعات مدیریت راهبردی، 12(46 )، 1-18. SID. https://sid.ir/paper/410286/fa
Vancouver:
کپیباقری روح اله، اسلامی قاسم، قادری فرشاد. کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1400؛12(46 ):1-18. Available from: https://sid.ir/paper/410286/fa
IEEE:
کپیروح اله باقری، قاسم اسلامی، و فرشاد قادری، “کارکردهای راهبرد بازاریابی چند سویه،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 12، no. 46 ، pp. 1–18، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410286/fa