APA:
کپیمیر، علی، نمامیان، فرشید، معروفی نقدهی، فخرالدین، و مرادی، علیرضا. (1400). پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی. مطالعات مدیریت راهبردی، 12(46 )، 237-263. SID. https://sid.ir/paper/410290/fa
Vancouver:
کپیمیر علی، نمامیان فرشید، معروفی نقدهی فخرالدین، مرادی علیرضا. پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1400؛12(46 ):237-263. Available from: https://sid.ir/paper/410290/fa
IEEE:
کپیعلی میر، فرشید نمامیان، فخرالدین معروفی نقدهی، و علیرضا مرادی، “پدیدارشناسی سرمایه اجتماعی و نقش آن در تبیین راهبرد مسئولیت پذیری اجتماعی شرکتی با توجه به نقش میانجیگری اخلاق سازمانی،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 12، no. 46 ، pp. 237–263، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410290/fa