Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

224
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

468
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات

صفحات

 صفحه شروع 121 | صفحه پایان 151

چکیده

 هدف مقاله, الگویابی ارزش آفرینی برند در برند گرایی با تاکید بر کیفیت خدمات است. پژوهش از نوع آمیخته اکتشافی و به صورت کیفی-کمی است. در جمع آوری داده ها و تحلیل و بررسی آن ها, در مرحله اول (روش کیفی) از روش نظریه زمینه ای با بهره گیری از نظر 15 نفر از اساتید و خبرگان دانشگاهی صنعت غذایی و فعالان صنایع غذایی متشکل از سرمایه گذاران, سهام داران و مالکین تهیه غذا و منابع مطالعاتی استفاده شد, چارچوب الگو, ارائه و تحلیل محتوا صورت گرفت البته با استفاده از روش کدگذاری؛ ابعاد, مولفه ها و شاخص ها شناسایی و پالایش و انتخاب, سپس روابط میان متغیرها تعیین گردید و در نهایت الگوی پژوهش ارائه شد. در مرحله دوم (روش کمی) الگوی پژوهش با نمونه 384 نفری از مشتریان و مخاطبان برند صنایع غذائی در زمینه تهیه غذا در شهر تهران با تهیه پرسشنامه و اخذ نظرات با بهره گیری از مدل سازی معادلات ساختاری مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفته است. نتایج تحلیل داده ها نشانگر تایید فرضیه ها و برازش الگوی پژوهش است. بر اساس نتایج, برندگرایی یا وابستگی و ترجیح برند می تواند متاثر از ارزش دریافتی که از طریق ارزش آفرینی برند ایجاد شده است باشد, ارزش آفرینی نیز متاثر کیفیت خدمات دریافتی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرجوادی، سیدمحمد، سعیدنیا، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1398). الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت راهبردی، 10(39 )، 121-151. SID. https://sid.ir/paper/410308/fa

    Vancouver: کپی

    میرجوادی سیدمحمد، سعیدنیا حمیدرضا، عابدی احسان. الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1398؛10(39 ):121-151. Available from: https://sid.ir/paper/410308/fa

    IEEE: کپی

    سیدمحمد میرجوادی، حمیدرضا سعیدنیا، و احسان عابدی، “الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 10، no. 39 ، pp. 121–151، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410308/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا