APA:
کپیمیرجوادی، سیدمحمد، سعیدنیا، حمیدرضا، و عابدی، احسان. (1398). الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت راهبردی، 10(39 )، 121-151. SID. https://sid.ir/paper/410308/fa
Vancouver:
کپیمیرجوادی سیدمحمد، سعیدنیا حمیدرضا، عابدی احسان. الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1398؛10(39 ):121-151. Available from: https://sid.ir/paper/410308/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد میرجوادی، حمیدرضا سعیدنیا، و احسان عابدی، “الگویابی ارزش آفرینی برند در برندگرایی با تاکید بر کیفیت خدمات،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 10، no. 39 ، pp. 121–151، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410308/fa