APA:
کپیکاشانی، فهیمه، صدوقی، مجید، و کیانی، مسعود. (1400). رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجی گر انگیزه درونی, اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. اندیشه های نوین تربیتی، 17(3 (پیاپی 61) )، 147-169. SID. https://sid.ir/paper/410420/fa
Vancouver:
کپیکاشانی فهیمه، صدوقی مجید، کیانی مسعود. رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجی گر انگیزه درونی, اضطراب و خودکارآمدی ریاضی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1400؛17(3 (پیاپی 61) ):147-169. Available from: https://sid.ir/paper/410420/fa
IEEE:
کپیفهیمه کاشانی، مجید صدوقی، و مسعود کیانی، “رابطه حمایت معلم ادراک شده و عملکرد تحصیلی درس ریاضی: نقش میانجی گر انگیزه درونی, اضطراب و خودکارآمدی ریاضی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 17، no. 3 (پیاپی 61) ، pp. 147–169، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410420/fa