APA:
کپیاعظمی، محسن. (1399). تحلیل ابعاد و مولفه های تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان در بستر فن بازارها. مطالعات مدیریت راهبردی، 11(42 )، 141-154. SID. https://sid.ir/paper/410456/fa
Vancouver:
کپیاعظمی محسن. تحلیل ابعاد و مولفه های تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان در بستر فن بازارها. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1399؛11(42 ):141-154. Available from: https://sid.ir/paper/410456/fa
IEEE:
کپیمحسن اعظمی، “تحلیل ابعاد و مولفه های تجاری سازی محصولات شرکت های دانش بنیان در بستر فن بازارها،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 11، no. 42 ، pp. 141–154، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410456/fa