APA:
کپیسلیمانی، سمیه، و بهنام، محسن. (1400). تاثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف کنندگان محصولات ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)، 13(2 )، 687-701. SID. https://sid.ir/paper/410463/fa
Vancouver:
کپیسلیمانی سمیه، بهنام محسن. تاثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف کنندگان محصولات ورزشی. مدیریت ورزشی (حرکت)[Internet]. 1400؛13(2 ):687-701. Available from: https://sid.ir/paper/410463/fa
IEEE:
کپیسمیه سلیمانی، و محسن بهنام، “تاثیر اعتبار برند بر متغیرهای رفتاری برند با نقش میانجی بازاریابی ویروسی در مصرف کنندگان محصولات ورزشی،” مدیریت ورزشی (حرکت)، vol. 13، no. 2 ، pp. 687–701، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410463/fa