APA:
کپیزمانی دادانه، شاهو، اسمعیلی، محمدرضا، و زارعی، علی. (1400). تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران. مدیریت بازاریابی، 16(50 )، 79-95. SID. https://sid.ir/paper/410514/fa
Vancouver:
کپیزمانی دادانه شاهو، اسمعیلی محمدرضا، زارعی علی. تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1400؛16(50 ):79-95. Available from: https://sid.ir/paper/410514/fa
IEEE:
کپیشاهو زمانی دادانه، محمدرضا اسمعیلی، و علی زارعی، “تاثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر رفتار حمایتی از برند با نقش میانجی نگرش و احساسات اخلاقی مثبت هواداران،” مدیریت بازاریابی، vol. 16، no. 50 ، pp. 79–95، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/410514/fa