APA:
کپیچنگیزی، فرشته، آزموده، معصومه، لیوارجانی، شعله، و واحدی، شهرام. (1400). اثربخشی مداخله ذهن آگاهی مبتنی بر روایت درمانی گروهی بر بهبود بازده های شناختی, در دانش آموزان دارای نشانگان افسردگی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 14(53 )، 31-59. SID. https://sid.ir/paper/411160/fa
Vancouver:
کپیچنگیزی فرشته، آزموده معصومه، لیوارجانی شعله، واحدی شهرام. اثربخشی مداخله ذهن آگاهی مبتنی بر روایت درمانی گروهی بر بهبود بازده های شناختی, در دانش آموزان دارای نشانگان افسردگی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1400؛14(53 ):31-59. Available from: https://sid.ir/paper/411160/fa
IEEE:
کپیفرشته چنگیزی، معصومه آزموده، شعله لیوارجانی، و شهرام واحدی، “اثربخشی مداخله ذهن آگاهی مبتنی بر روایت درمانی گروهی بر بهبود بازده های شناختی, در دانش آموزان دارای نشانگان افسردگی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 14، no. 53 ، pp. 31–59، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411160/fa