APA:
کپیمحدث، نسرین، خانجانی، زینب، و اقدسی، علی نقی. (1398). اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه های مشکل در تنظیم هیجانی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 12(48 )، 63-83. SID. https://sid.ir/paper/411705/fa
Vancouver:
کپیمحدث نسرین، خانجانی زینب، اقدسی علی نقی. اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه های مشکل در تنظیم هیجانی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛12(48 ):63-83. Available from: https://sid.ir/paper/411705/fa
IEEE:
کپینسرین محدث، زینب خانجانی، و علی نقی اقدسی، “اثربخشی مداخله مبتنی بر ذهن آگاهی بر مؤلفه های مشکل در تنظیم هیجانی دانش آموزان پسر دارای اختلال سلوک،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 12، no. 48 ، pp. 63–83، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411705/fa