APA:
کپیفتی، نجمه، و کیانی، مسعود. (1398). الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 12(48 )، 131-160. SID. https://sid.ir/paper/411706/fa
Vancouver:
کپیفتی نجمه، کیانی مسعود. الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1398؛12(48 ):131-160. Available from: https://sid.ir/paper/411706/fa
IEEE:
کپینجمه فتی، و مسعود کیانی، “الگوی رابطه فرسودگی تحصیلی با تجارب شخصی و آموزشی و راهبرد های اجتنابی دانشجویان: نقش واسطه ای درگیری تحصیلی،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 12، no. 48 ، pp. 131–160، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411706/fa