APA:
کپیمحرمی، نسا، و سرداری، باقر. (1399). اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با علایم اهمال کاری. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، 13(49 )، 37-63. SID. https://sid.ir/paper/411851/fa
Vancouver:
کپیمحرمی نسا، سرداری باقر. اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با علایم اهمال کاری. آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)[Internet]. 1399؛13(49 ):37-63. Available from: https://sid.ir/paper/411851/fa
IEEE:
کپینسا محرمی، و باقر سرداری، “اثربخشی آموزش مهارت های تنظیم هیجانی بر کارکردهای اجرایی در دانش آموزان با علایم اهمال کاری،” آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی)، vol. 13، no. 49 ، pp. 37–63، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411851/fa