APA:
کپیرحمانی تبار، نریمان، زردشتیان، شیرین، و بهرامی، شهاب. (1400). ارائه مدل تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمات ارائه شده با نقش میانجی برند سازمانی در باشگاه های ورزشی استان کرمانشاه. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 20(52 )، 235-251. SID. https://sid.ir/paper/411949/fa
Vancouver:
کپیرحمانی تبار نریمان، زردشتیان شیرین، بهرامی شهاب. ارائه مدل تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمات ارائه شده با نقش میانجی برند سازمانی در باشگاه های ورزشی استان کرمانشاه. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1400؛20(52 ):235-251. Available from: https://sid.ir/paper/411949/fa
IEEE:
کپینریمان رحمانی تبار، شیرین زردشتیان، و شهاب بهرامی، “ارائه مدل تاثیر بازاریابی رابطه مند بر کیفیت خدمات ارائه شده با نقش میانجی برند سازمانی در باشگاه های ورزشی استان کرمانشاه،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 20، no. 52 ، pp. 235–251، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/411949/fa