APA:
کپیآستان، سمانه، قربانی، علی، و ترابی، محمدامین. (1400). بررسی مقایسه ای تأثیر نشان تجاری کشور مبدأ بر قصد خرید مشتری در صنایع غذایی با نقش میانجی ترجیح نشان تجاری و ارزش نشان تجاری (10 نشان تجاری پرفروش خارجی مواد غذایی فعال در بازار ایران). اندیشه آماد، 20(77 )، 137-163. SID. https://sid.ir/paper/412580/fa
Vancouver:
کپیآستان سمانه، قربانی علی، ترابی محمدامین. بررسی مقایسه ای تأثیر نشان تجاری کشور مبدأ بر قصد خرید مشتری در صنایع غذایی با نقش میانجی ترجیح نشان تجاری و ارزش نشان تجاری (10 نشان تجاری پرفروش خارجی مواد غذایی فعال در بازار ایران). اندیشه آماد[Internet]. 1400؛20(77 ):137-163. Available from: https://sid.ir/paper/412580/fa
IEEE:
کپیسمانه آستان، علی قربانی، و محمدامین ترابی، “بررسی مقایسه ای تأثیر نشان تجاری کشور مبدأ بر قصد خرید مشتری در صنایع غذایی با نقش میانجی ترجیح نشان تجاری و ارزش نشان تجاری (10 نشان تجاری پرفروش خارجی مواد غذایی فعال در بازار ایران)،” اندیشه آماد، vol. 20، no. 77 ، pp. 137–163، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412580/fa