APA:
کپیسردری، باقر، و طالبی، سبا. (1399). اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. اندیشه های نوین تربیتی، 16(3 )، 49-67. SID. https://sid.ir/paper/412669/fa
Vancouver:
کپیسردری باقر، طالبی سبا. اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1399؛16(3 ):49-67. Available from: https://sid.ir/paper/412669/fa
IEEE:
کپیباقر سردری، و سبا طالبی، “اثربخشی مداخله شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی بر کاهش فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان با اختلال یادگیری خاص،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 16، no. 3 ، pp. 49–67، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412669/fa