APA:
کپیعظیمی، کامیار، شهنی ییلاق، منیجه، و امیدیان، مرتضی. (1400). تأثیر بهترین اهداف شخصی و یادگیری اجتماعی-هیجانی بر التزام تحصیلی از طریق واسط گری سرزندگی تحصیلی: تدوین و ارائه یک مدل ساختاری در نوجوانان ایرانی. اندیشه های نوین تربیتی، 17(2 )، 179-201. SID. https://sid.ir/paper/412954/fa
Vancouver:
کپیعظیمی کامیار، شهنی ییلاق منیجه، امیدیان مرتضی. تأثیر بهترین اهداف شخصی و یادگیری اجتماعی-هیجانی بر التزام تحصیلی از طریق واسط گری سرزندگی تحصیلی: تدوین و ارائه یک مدل ساختاری در نوجوانان ایرانی. اندیشه های نوین تربیتی[Internet]. 1400؛17(2 ):179-201. Available from: https://sid.ir/paper/412954/fa
IEEE:
کپیکامیار عظیمی، منیجه شهنی ییلاق، و مرتضی امیدیان، “تأثیر بهترین اهداف شخصی و یادگیری اجتماعی-هیجانی بر التزام تحصیلی از طریق واسط گری سرزندگی تحصیلی: تدوین و ارائه یک مدل ساختاری در نوجوانان ایرانی،” اندیشه های نوین تربیتی، vol. 17، no. 2 ، pp. 179–201، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/412954/fa