مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

228
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

570
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در سه گانه لجستیک: یک فرا تحلیل

صفحات

 صفحه شروع 197 | صفحه پایان 210

چکیده

 لازم است شرکت های لجستیک شخص ثالث, منبع قدرت و رابطه بین خریداران و تأمین کنندگان را درک کنند تا بتوانند عملکرد لجستیک و رضایت مشتری را بهبود بخشند. این مقاله از روش فرا تحلیل برای ارزیابی تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در یک رابطه سه گانه لجستیک استفاده می کند. فرا تحلیل برای ترکیب نظام مند یافته های تحقیق در ادبیات موجود مفید است. روابط علّی بین قدرت, رابطه و رضایت مشتری در مدیریت زنجیره تأمین و ادبیات لجستیک ازنظر آماری ارزیابی می شود. بر مبنای بررسی و تجزیه وتحلیل, این چارچوب ممکن است پیامدهای قابل توجهی برای روابط زنجیره تأمین در لجستیک فراهم کند. این ممکن است اولین کار برای تجزیه وتحلیل تأثیر قدرت در رابطه و رضایت مشتری در یک سه گانه لجستیک از طریق یک فرا تحلیل باشد. نتایج این مطالعه, اطلاعات مفیدی ارائه می کند که محققان دیگر می توانند از آن ها استفاده کنند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    یولی، جان، و وو، سوهان. (1400). تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در سه گانه لجستیک: یک فرا تحلیل. اندیشه آماد، 20(77 )، 197-210. SID. https://sid.ir/paper/413823/fa

    Vancouver: کپی

    یولی جان، وو سوهان. تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در سه گانه لجستیک: یک فرا تحلیل. اندیشه آماد[Internet]. 1400؛20(77 ):197-210. Available from: https://sid.ir/paper/413823/fa

    IEEE: کپی

    جان یولی، و سوهان وو، “تأثیر قدرت بر روابط و رضایت مشتری در سه گانه لجستیک: یک فرا تحلیل،” اندیشه آماد، vol. 20، no. 77 ، pp. 197–210، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/413823/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button