APA:
کپیچیذری، امیرحسین، و نجارزاده، رضا. (1383). جایگاه ارزش تجاری محصولات باغی ایران در بازار مشترک اسلامی. بررسی های بازرگانی، 1(5)، 74-81. SID. https://sid.ir/paper/430365/fa
Vancouver:
کپیچیذری امیرحسین، نجارزاده رضا. جایگاه ارزش تجاری محصولات باغی ایران در بازار مشترک اسلامی. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1383؛1(5):74-81. Available from: https://sid.ir/paper/430365/fa
IEEE:
کپیامیرحسین چیذری، و رضا نجارزاده، “جایگاه ارزش تجاری محصولات باغی ایران در بازار مشترک اسلامی،” بررسی های بازرگانی، vol. 1، no. 5، pp. 74–81، 1383، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/430365/fa