Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

937
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر چرخ انعطاف پذیر در وقوع پدیده هانتینگ در خودروهای ریلی

صفحات

 صفحه شروع 153 | صفحه پایان 165

چکیده

 مهمترین مبحث در پایداری دینامیکی خودروهای ریلی, پایداری جانبی و پدیده هانتینک می باشد. هانتینک یک پدیده خود ارتعاش است, یعنی عامل ارتعاشات با حرکت سیستم بوجود می آید و با حذف حرکت از بین می رود. این پدیده مختص خوروهای ریلی است. با رسیدن به سرعت بحرانی این پدیده ظاهر شده و باعث سایش شدید در چرخ و ریل, کاهش راحتی سرنشین و عدم دسترسی به سرعت های بالا خواهد شد.در این مقاله جهت افزایش سرعت بحرانی و به تعویق انداختن پدیده هانتینگ, استفاده از چرخ های انعطاف پذیر مطرح گردیده است. در این بررسی نشان داده خواهد شد که پایداری چرخ محور با چرخ های انعطاف پذیر نسبت به چرخ محورهای صلب معمولی بهبود پیدا کرده و پدیده هانتینگ در سرعت بالاتری حادث می شود. مرز پایداری با ترسیم مکان هندسی ریشه های معادله مشخصه سیستم تعیین می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امامی میبدی، سیدهادی، و بهرامی، محسن. (1381). تاثیر چرخ انعطاف پذیر در وقوع پدیده هانتینگ در خودروهای ریلی. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، 13(5)، 153-165. SID. https://sid.ir/paper/434875/fa

    Vancouver: کپی

    امامی میبدی سیدهادی، بهرامی محسن. تاثیر چرخ انعطاف پذیر در وقوع پدیده هانتینگ در خودروهای ریلی. نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)[Internet]. 1381؛13(5):153-165. Available from: https://sid.ir/paper/434875/fa

    IEEE: کپی

    سیدهادی امامی میبدی، و محسن بهرامی، “تاثیر چرخ انعطاف پذیر در وقوع پدیده هانتینگ در خودروهای ریلی،” نشریه بین المللی مهندسی صنایع و مدیریت تولید (فارسی)(نشریه بین المللی علوم مهندسی)، vol. 13، no. 5، pp. 153–165، 1381، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/434875/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    مرکز اطلاعات علمی SID
    strs
    دانشگاه امام حسین
    بنیاد ملی بازیهای رایانه ای
    کلید پژوه
    ایران سرچ
    ایران سرچ
    فایل موجود نیست.
    بازگشت به بالا