APA:
کپیبندریان، رضا. (1388). تصویر شرکت: یک چارچوب مفهومی برای برنامه ریزی استراتژیک. بررسی های بازرگانی، دوره جدید - 7(36)، 94-103. SID. https://sid.ir/paper/456398/fa
Vancouver:
کپیبندریان رضا. تصویر شرکت: یک چارچوب مفهومی برای برنامه ریزی استراتژیک. بررسی های بازرگانی[Internet]. 1388؛دوره جدید - 7(36):94-103. Available from: https://sid.ir/paper/456398/fa
IEEE:
کپیرضا بندریان، “تصویر شرکت: یک چارچوب مفهومی برای برنامه ریزی استراتژیک،” بررسی های بازرگانی، vol. دوره جدید - 7، no. 36، pp. 94–103، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/456398/fa