APA:
کپیجمال امیدی، محمدرضا. (1382). پیشنهادی برای ایجاد سیستم اطلاعات کیفیت محصولات, خدمات و مشتری مداری. تخصصی بازاریابی، -(36)، 35-39. SID. https://sid.ir/paper/475708/fa
Vancouver:
کپیجمال امیدی محمدرضا. پیشنهادی برای ایجاد سیستم اطلاعات کیفیت محصولات, خدمات و مشتری مداری. تخصصی بازاریابی[Internet]. 1382؛-(36):35-39. Available from: https://sid.ir/paper/475708/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا جمال امیدی، “پیشنهادی برای ایجاد سیستم اطلاعات کیفیت محصولات, خدمات و مشتری مداری،” تخصصی بازاریابی، vol. -، no. 36، pp. 35–39، 1382، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/475708/fa