APA:
کپیشاهینی، محمد. (1386). هزینه یابی بر مبنای هدف و پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی. صنعت خودرو، -(108)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/476188/fa
Vancouver:
کپیشاهینی محمد. هزینه یابی بر مبنای هدف و پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی. صنعت خودرو[Internet]. 1386؛-(108):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/476188/fa
IEEE:
کپیمحمد شاهینی، “هزینه یابی بر مبنای هدف و پیوند مدیریت استراتژیک هزینه ها و مدیریت استراتژیک بازاریابی،” صنعت خودرو، vol. -، no. 108، pp. 0–0، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/476188/fa