APA:
کپیکریمی، ف.، سرخوش، ر.، و الهی، ش.. (1387). ارایه چارچوب استراتژیک برای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری. کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، -(4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/477052/fa
Vancouver:
کپیکریمی ف.، سرخوش ر.، الهی ش.. ارایه چارچوب استراتژیک برای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری. کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع[Internet]. 1387؛-(4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/477052/fa
IEEE:
کپیف. کریمی، ر. سرخوش، و ش. الهی، “ارایه چارچوب استراتژیک برای مدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری،” کنفرانس بین المللی مهندسی صنایع، vol. -، no. 4، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477052/fa