APA:
کپیمحمدی، عفت، و شیخ، رضا. (1392). تحلیل خطای هاله ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون). مدیریت بازرگانی، 5(1)، 119-142. SID. https://sid.ir/paper/477056/fa
Vancouver:
کپیمحمدی عفت، شیخ رضا. تحلیل خطای هاله ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1392؛5(1):119-142. Available from: https://sid.ir/paper/477056/fa
IEEE:
کپیعفت محمدی، و رضا شیخ، “تحلیل خطای هاله ای رفتار مشتریان با استفاده از شاخص مروجان خالص (NPS) و تئوری مجموعه راف (RST) (مطالعه موردی: تلفن همراه سونی اریکسون)،” مدیریت بازرگانی، vol. 5، no. 1، pp. 119–142، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/477056/fa