APA:
کپیدهقانی، ع.، و شهیکی تاش، محمدنبی. (1386). اثرپذیری سودآوری از هزینه های تبلیغی (بررسی موردی صنایع چهار رقمی غذایی ایران در سال های 1374 - 1381. نشریه دانشکده علوم اداری و اقتصاد (اصفهان)، -(2)، 70-147. SID. https://sid.ir/paper/481371/fa
Vancouver:
کپیدهقانی ع.، شهیکی تاش محمدنبی. اثرپذیری سودآوری از هزینه های تبلیغی (بررسی موردی صنایع چهار رقمی غذایی ایران در سال های 1374 - 1381. نشریه دانشکده علوم اداری و اقتصاد (اصفهان)[Internet]. 1386؛-(2):70-147. Available from: https://sid.ir/paper/481371/fa
IEEE:
کپیع. دهقانی، و محمدنبی شهیکی تاش، “اثرپذیری سودآوری از هزینه های تبلیغی (بررسی موردی صنایع چهار رقمی غذایی ایران در سال های 1374 - 1381،” نشریه دانشکده علوم اداری و اقتصاد (اصفهان)، vol. -، no. 2، pp. 70–147، 1386، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/481371/fa