APA:
کپیخان زاده، نادر. (1388). بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان بانکی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/485535/fa
Vancouver:
کپیخان زاده نادر. بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان بانکی. کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی[Internet]. 1388؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/485535/fa
IEEE:
کپینادر خان زاده، “بکارگیری مدل QFD در بهبود ابعاد کیفیت خدمات و افزایش سطح رضایت مندی مشتریان بانکی،” کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/485535/fa