APA:
کپیمالکی، نصرت اله، زارع، هادی، و زارع، زهرا. (1392). شناسایی و تبیین مولفه های هوش هیجانی به عنوان پیش بین های ایجاد کسب و کارهای بین المللی. مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)، 4(10)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/488904/fa
Vancouver:
کپیمالکی نصرت اله، زارع هادی، زارع زهرا. شناسایی و تبیین مولفه های هوش هیجانی به عنوان پیش بین های ایجاد کسب و کارهای بین المللی. مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)[Internet]. 1392؛4(10):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/488904/fa
IEEE:
کپینصرت اله مالکی، هادی زارع، و زهرا زارع، “شناسایی و تبیین مولفه های هوش هیجانی به عنوان پیش بین های ایجاد کسب و کارهای بین المللی،” مطالعات راهبردی سیاست گذاری عمومی(مطالعات راهبردی جهانی شدن)، vol. 4، no. 10، pp. 0–0، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/488904/fa