APA:
کپیموتمنی، علیرضا، مرادی، هادی، همتی، امین، هاشم زاده، آناهیتا، و مرادی، وحید. (1393). تاثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی. علوم و صنایع غذایی ایران، 11(42)، 31-42. SID. https://sid.ir/paper/490497/fa
Vancouver:
کپیموتمنی علیرضا، مرادی هادی، همتی امین، هاشم زاده آناهیتا، مرادی وحید. تاثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی. علوم و صنایع غذایی ایران[Internet]. 1393؛11(42):31-42. Available from: https://sid.ir/paper/490497/fa
IEEE:
کپیعلیرضا موتمنی، هادی مرادی، امین همتی، آناهیتا هاشم زاده، و وحید مرادی، “تاثیر عوامل بصری و اطلاعاتی بسته بندی بر گرایش به خرید مجدد مواد غذایی،” علوم و صنایع غذایی ایران، vol. 11، no. 42، pp. 31–42، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/490497/fa