APA:
کپیراهنورد، بابک، فرهنگی، علی اکبر، محمدخانی، کامران، و محمدداوودی، امیرحسین. (1395). تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش, انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 22(60)، 87-113. SID. https://sid.ir/paper/491915/fa
Vancouver:
کپیراهنورد بابک، فرهنگی علی اکبر، محمدخانی کامران، محمدداوودی امیرحسین. تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش, انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛22(60):87-113. Available from: https://sid.ir/paper/491915/fa
IEEE:
کپیبابک راهنورد، علی اکبر فرهنگی، کامران محمدخانی، و امیرحسین محمدداوودی، “تبیین مدل راهبردی برای مدیریت فرآیند پذیرش, انتقال و اشاعه فناوری های نوین رسانه ای از دیدگاه مخاطبان ایرانی،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 22، no. 60، pp. 87–113، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/491915/fa