APA:
کپیقربانی زاده، و.، و قلندری، ه.م.. (1391). عوامل موثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران کد) توسط شرکت ها. مدیریت فناوری اطلاعات، 1(2)، 25-51. SID. https://sid.ir/paper/493102/fa
Vancouver:
کپیقربانی زاده و.، قلندری ه.م.. عوامل موثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران کد) توسط شرکت ها. مدیریت فناوری اطلاعات[Internet]. 1391؛1(2):25-51. Available from: https://sid.ir/paper/493102/fa
IEEE:
کپیو. قربانی زاده، و ه.م. قلندری، “عوامل موثر بر پذیرش نظام ملی کدگذاری کالاها و خدمات (ایران کد) توسط شرکت ها،” مدیریت فناوری اطلاعات، vol. 1، no. 2، pp. 25–51، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/493102/fa