APA:
کپیهمتی، رضا، و زهرانی، داوود. (1393). بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری. برنامه ریزی و توسعه گردشگری، 3(10)، 182-204. SID. https://sid.ir/paper/496689/fa
Vancouver:
کپیهمتی رضا، زهرانی داوود. بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری. برنامه ریزی و توسعه گردشگری[Internet]. 1393؛3(10):182-204. Available from: https://sid.ir/paper/496689/fa
IEEE:
کپیرضا همتی، و داوود زهرانی، “بررسی عوامل موثر بر رضامندی و وفاداری گردشگران خارجی به اصفهان به مثابه برند گردشگری،” برنامه ریزی و توسعه گردشگری، vol. 3، no. 10، pp. 182–204، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/496689/fa