APA:
کپیپورجبلی، ر.، و خلیلی، ع.. (1). بررسی نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی. مجازی، 1(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/498793/fa
Vancouver:
کپیپورجبلی ر.، خلیلی ع.. بررسی نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی. مجازی[Internet]. 1؛1(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/498793/fa
IEEE:
کپیر. پورجبلی، و ع. خلیلی، “بررسی نقش پایگاه اقتصادی- اجتماعی در مصرف کالاهای فرهنگی،” مجازی، vol. 1، no. 1، pp. 0–0، 1، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/498793/fa