APA:
کپیفرجی، مهدی، و حمیدی، نفیسه. (1388). بازنمایی مصرف گرایی در سریال های تلویزیون (نحوه بازنمایی سرمایه های اقتصادی و فرهنگی در سریال های تلویزیونی). مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 5(15)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/501658/fa
Vancouver:
کپیفرجی مهدی، حمیدی نفیسه. بازنمایی مصرف گرایی در سریال های تلویزیون (نحوه بازنمایی سرمایه های اقتصادی و فرهنگی در سریال های تلویزیونی). مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1388؛5(15):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/501658/fa
IEEE:
کپیمهدی فرجی، و نفیسه حمیدی، “بازنمایی مصرف گرایی در سریال های تلویزیون (نحوه بازنمایی سرمایه های اقتصادی و فرهنگی در سریال های تلویزیونی)،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 5، no. 15، pp. 0–0، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501658/fa