APA:
کپیسرافرازی، قاسم. (1391). فروشگاه های اینترنتی کتاب و تاثیر فعالیت مخاطبان بر فروش محصولات این فروشگاه ها. کتاب مهر، -(5)، 90-103. SID. https://sid.ir/paper/503519/fa
Vancouver:
کپیسرافرازی قاسم. فروشگاه های اینترنتی کتاب و تاثیر فعالیت مخاطبان بر فروش محصولات این فروشگاه ها. کتاب مهر[Internet]. 1391؛-(5):90-103. Available from: https://sid.ir/paper/503519/fa
IEEE:
کپیقاسم سرافرازی، “فروشگاه های اینترنتی کتاب و تاثیر فعالیت مخاطبان بر فروش محصولات این فروشگاه ها،” کتاب مهر، vol. -، no. 5، pp. 90–103، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/503519/fa