APA:
کپیقلی پور، الناز. (1388). طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بر رفتار مشتریان بانکی. همایش تبلیغات خلاق بانکی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/504433/fa
Vancouver:
کپیقلی پور الناز. طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بر رفتار مشتریان بانکی. همایش تبلیغات خلاق بانکی[Internet]. 1388؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/504433/fa
IEEE:
کپیالناز قلی پور، “طراحی مدل ارزیابی اثربخشی رسانه های تبلیغاتی (رادیو و تلویزیون) بر رفتار مشتریان بانکی،” همایش تبلیغات خلاق بانکی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1388، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504433/fa