Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

742
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

458
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی های مصرف استان همدان)

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 30

چکیده

 هدف تحقیق حاضر بررسی ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی در تعاونی های مصرف استان همدان بود. ابزار گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه است که برای تعیین روایی آن از نظرات استادان و متخصصان دانشگاهی و کارشناسان بخش تعاون استفاده شد. پایایی ابزار تحقیق نیز از طریق پیش آزمون محاسبه گردید و با استفاده از آزمون کرونباخ آلفا (am=0.78 و aa=0.93) مورد تایید قرار گرفت. حجم نمونه در جامعه آماری مدیران 82 نفر و در جامعه آماری مشتریان تعاونی 160 نفر بود. روش ها و تکنیک های آماری مورد استفاده در این تحقیق مشتمل بر روش های توصیفی و تحلیلی است که در قالب نرم افزار آماری SPSS تجزیه و تحلیل شدند. برای بررسی اعتبار سازه ای پرسشنامه و برازش الگوی اندازه گیری سازه «ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی» داده های گردآوری شده با استفاده از نرم افزار LISREL از طریق تحلیل عاملی تاییدی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که شاخص های نیکویی برازش تناسب کامل الگو با داده های مشاهده شده را تایید نمودند. نتایج حاصل حاکی از آن بود که از دیدگاه مدیران, حمایت های مالی و قانونی, تسهیلات فیزیکی, انگیزش کارکنان, ارتقاء کیفیت کالاها, تبلیغات و بازاریابی و اعتمادسازی بین مدیریت و کارکنان در مجموع 64.59 درصد از ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی های مصرف را تبیین می کنند. از دیدگاه مشتریان نیز, کیفیت گرایی- مشتری مداری, تبلیغات و اطلاع رسانی در مورد کالاهای موجود در فروشگاه, نحوه رفتار کارکنان, عوامل فیزیکی و توسعه خدمات الکترونیکی از مهم ترین راهکارها شناخته شدند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    زلیخایی سیار، لیلا، موسوی، عفت، پویا، مهرداد، و نادری مهدیی، کریم. (1396). ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی های مصرف استان همدان). کاوش های مدیریت بازرگانی، 9(17 )، 1-30. SID. https://sid.ir/paper/505487/fa

    Vancouver: کپی

    زلیخایی سیار لیلا، موسوی عفت، پویا مهرداد، نادری مهدیی کریم. ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی های مصرف استان همدان). کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(17 ):1-30. Available from: https://sid.ir/paper/505487/fa

    IEEE: کپی

    لیلا زلیخایی سیار، عفت موسوی، مهرداد پویا، و کریم نادری مهدیی، “ارتقای عملکرد کسب و کار تعاونی با رویکرد بازطراحی توان تولیدی (مطالعه موردی تعاونی های مصرف استان همدان)،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 17 ، pp. 1–30، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505487/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا