APA:
کپیاسماعیل پور، مجید، بحرینی زاده، منیجه، و زندوی، محدثه. (1394). بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری (مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 161-181. SID. https://sid.ir/paper/509253/fa
Vancouver:
کپیاسماعیل پور مجید، بحرینی زاده منیجه، زندوی محدثه. بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری (مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):161-181. Available from: https://sid.ir/paper/509253/fa
IEEE:
کپیمجید اسماعیل پور، منیجه بحرینی زاده، و محدثه زندوی، “بررسی تاثیر منابع شرکت های تولیدی بر دستیابی به اهداف حضور در نمایشگاه تجاری (مورد مطالعه: پژوهشی در نمایشگاه بین المللی بوشهر)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 161–181، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509253/fa