APA:
کپیجوانمردی، مریم، نوروزی، علیرضا، و ناخدا، مریم. (1394). شناسایی عوامل موثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران. کتابداری و اطلاع رسانی، 18(4 (مسلسل 72) )، 31-54. SID. https://sid.ir/paper/510805/fa
Vancouver:
کپیجوانمردی مریم، نوروزی علیرضا، ناخدا مریم. شناسایی عوامل موثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران. کتابداری و اطلاع رسانی[Internet]. 1394؛18(4 (مسلسل 72) ):31-54. Available from: https://sid.ir/paper/510805/fa
IEEE:
کپیمریم جوانمردی، علیرضا نوروزی، و مریم ناخدا، “شناسایی عوامل موثر بر جذب مخاطب در کتابخانه های آستان قدس رضوی بر اساس مدل بازاریابی مشتری مدار «چهار سی» از دیدگاه کتابداران،” کتابداری و اطلاع رسانی، vol. 18، no. 4 (مسلسل 72) ، pp. 31–54، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510805/fa