APA:
کپیمسعودی پور، سعید، و خیری، بهرام. (1393). جاذبه های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه های قرآنی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، 8(1 (پیاپی 15) )، 67-97. SID. https://sid.ir/paper/511826/fa
Vancouver:
کپیمسعودی پور سعید، خیری بهرام. جاذبه های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه های قرآنی. اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)[Internet]. 1393؛8(1 (پیاپی 15) ):67-97. Available from: https://sid.ir/paper/511826/fa
IEEE:
کپیسعید مسعودی پور، و بهرام خیری، “جاذبه های تبلیغاتی مطلوب در بازاریابی اجتماعی انفاق بر اساس آموزه های قرآنی،” اندیشه مدیریت راهبردی (اندیشه مدیریت)، vol. 8، no. 1 (پیاپی 15) ، pp. 67–97، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511826/fa