APA:
کپیرحمتی، منصور، و رحمتی، مریم. (1393). بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه های مدیریتی حضرت علی (ع). مدیریت اسلامی، 22(2)، 113-129. SID. https://sid.ir/paper/512385/fa
Vancouver:
کپیرحمتی منصور، رحمتی مریم. بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه های مدیریتی حضرت علی (ع). مدیریت اسلامی[Internet]. 1393؛22(2):113-129. Available from: https://sid.ir/paper/512385/fa
IEEE:
کپیمنصور رحمتی، و مریم رحمتی، “بررسی میزان تحقق ابعاد مدیریت ارتباط با ارباب رجوع براساس اندیشه های مدیریتی حضرت علی (ع)،” مدیریت اسلامی، vol. 22، no. 2، pp. 113–129، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512385/fa