Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

589
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

541
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیش بینی میزان عزت نفس، خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین با همایندی خودمتمایزسازی آنان

صفحات

 صفحه شروع 41 | صفحه پایان 60

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نوده ئی، داوود، اسمعیلی، معصومه، و فرح بخش، کیومرث. (1394). پیش بینی میزان عزت نفس, خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین با همایندی خودمتمایزسازی آنان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)، 6(22 )، 41-60. SID. https://sid.ir/paper/512931/fa

    Vancouver: کپی

    نوده ئی داوود، اسمعیلی معصومه، فرح بخش کیومرث. پیش بینی میزان عزت نفس, خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین با همایندی خودمتمایزسازی آنان. فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)[Internet]. 1394؛6(22 ):41-60. Available from: https://sid.ir/paper/512931/fa

    IEEE: کپی

    داوود نوده ئی، معصومه اسمعیلی، و کیومرث فرح بخش، “پیش بینی میزان عزت نفس, خودکارآمدی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بر اساس شیوه های فرزندپروری والدین با همایندی خودمتمایزسازی آنان،” فرهنگ مشاوره و روان درمانی (فرهنگ مشاوره)، vol. 6، no. 22 ، pp. 41–60، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512931/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا