APA:
کپیرحمتی غفرانی، یلدا، طالقانی، محمد، و چیرانی، ابراهیم. (1396). گرایش های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید. کاوش های مدیریت بازرگانی، 9(17 )، 125-137. SID. https://sid.ir/paper/513818/fa
Vancouver:
کپیرحمتی غفرانی یلدا، طالقانی محمد، چیرانی ابراهیم. گرایش های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1396؛9(17 ):125-137. Available from: https://sid.ir/paper/513818/fa
IEEE:
کپییلدا رحمتی غفرانی، محمد طالقانی، و ابراهیم چیرانی، “گرایش های ارزشی مصرف کننده و تمایل به رفتار خرید،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 9، no. 17 ، pp. 125–137، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513818/fa