مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

142
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

77
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 16

چکیده

 در سال های اخیر, با ورود بانک های خصوصی رقابت بر سر جذب و نگهداری مشتریان در صنعت بانکداری سخت و پیچیده تر شده است. انتظارات مشتریان از بانک ها فراتر رفته و اگر شخصی منافع خود را در جابجایی منابع از یک بانک به بانک دیگر ببیند درنگ نخواهد کرد. هدف این پژوهش تعیین نقش ارزش های شخصی در ایجاد وفاداری در مشتریان بانک کشاورزی است. در این پژوهش داده های گردآوری شده از 400 نفر از مشتریان بانک کشاورزی در شهر تهران, پس از انجام تحلیل عاملی تاییدی, به روش مدل سازی معادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها نشان دادند که ارزش های شخصی مشتریان بانک کشاورزی قادر به توضیح میزان وفاداری ایشان در گام های مختلف نمی باشد. از طرف دیگر, مشخص شد وفاداری شناختی مشتریان بانک کشاورزی با ضریب رگرسیونی 0. 80 تاثیر مثبت و معنی داری بر وفاداری عاطفی, و وفاداری عاطفی با ضریب رگرسیونی 0. 38 تاثیر مثبت و معنی داری بر وفاداری کرداری دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عبدالوند، محمدعلی، آندرواژ، لیلا، عطف، زهرا، و قاسمی همدانی، ایمان. (1398). تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران. مدیریت بازاریابی، 14(43 )، 1-16. SID. https://sid.ir/paper/515451/fa

    Vancouver: کپی

    عبدالوند محمدعلی، آندرواژ لیلا، عطف زهرا، قاسمی همدانی ایمان. تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1398؛14(43 ):1-16. Available from: https://sid.ir/paper/515451/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی عبدالوند، لیلا آندرواژ، زهرا عطف، و ایمان قاسمی همدانی، “تاثیر ارزش های شخصی بر وفاداری مشتریان شعب بانک کشاورزی در تهران،” مدیریت بازاریابی، vol. 14، no. 43 ، pp. 1–16، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515451/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button