APA:
کپیعبدالهی، نازلی، سلطانی فر، محمد، و قیومی، عباسعلی. (1399). نقش تبلیغات در مصرف محصولات فرهنگی, در میان خانواده های تهرانی. مدیریت فرهنگی، 13(47 )، 13-23. SID. https://sid.ir/paper/515571/fa
Vancouver:
کپیعبدالهی نازلی، سلطانی فر محمد، قیومی عباسعلی. نقش تبلیغات در مصرف محصولات فرهنگی, در میان خانواده های تهرانی. مدیریت فرهنگی[Internet]. 1399؛13(47 ):13-23. Available from: https://sid.ir/paper/515571/fa
IEEE:
کپینازلی عبدالهی، محمد سلطانی فر، و عباسعلی قیومی، “نقش تبلیغات در مصرف محصولات فرهنگی, در میان خانواده های تهرانی،” مدیریت فرهنگی، vol. 13، no. 47 ، pp. 13–23، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515571/fa