Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

11,813
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

5,685
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی عوامل موثر در بهبود اداره کلاس درس

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 11

چکیده

 امروزه پیشرفت کشورها, سازمان ها و موسسات کوچک و بزرگ درگرو علم و دانش بشری است. افزایش علم و دانش و تغییرات پرشتاب سبب شده است که سازمان ها, آموزش وپرورش را در راس برنامه های خود قرار دهند. معلمان محترم در هر جامعه ای یک صنف پراهمیت بوده و دارای نقش ارزنده و قابل ملاحظه ای می باشند.معلم درصورتی می تو اند تدریس اثر بخش داشته باشد, که بتواند با شیوه های متعدد کلاس درس را مدیریت کند و تمام تمرکز وحواس دانش آموزان را به خود جلب کند. لذا اینجانب در این مجموعه قصد داشته شیوه ها و روش های مدیریت کلاس درس را مورد بررسی قرار داده تا بتوانم چراغی در راه توسعه حرفه ای معلمان این مرز و بوم بیافروزم. روش تحقیق این مقاله بصورت کتابخانه ای می باشد. در این مقاله سعی بر این داشته تا با استفاده از کتب معتبر و همچنین استفاده از مقالات به روز علمی,مطالبی درخور استفاده, پیرامون مدیریت کلاس, گرد آوری شود. در این پژوهش ابتدا عوامل موثر بر مدیریت کلاس که شامل: ویژگی های شخصیت معلم, روش های تدریس معلم و استفاده از فنون تدریس می باشد, را مورد بررسی قرار داده شده است. در ادامه بحث به معرفی سبک های اداره کلاس که شامل: سبک اقتدار گرایانه (دموکراسی قانون مدار)؛ سبک مستبدانه (تحکم آمیز)؛ سبک آزادگذاری (بی عنان, آسان گیری)؛ است, پرداخته شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صالحی مبارکه، زهرا. (1397). بررسی عوامل موثر در بهبود اداره کلاس درس. نخبگان علوم و مهندسی، 3(4 )، 1-11. SID. https://sid.ir/paper/516528/fa

    Vancouver: کپی

    صالحی مبارکه زهرا. بررسی عوامل موثر در بهبود اداره کلاس درس. نخبگان علوم و مهندسی[Internet]. 1397؛3(4 ):1-11. Available from: https://sid.ir/paper/516528/fa

    IEEE: کپی

    زهرا صالحی مبارکه، “بررسی عوامل موثر در بهبود اداره کلاس درس،” نخبگان علوم و مهندسی، vol. 3، no. 4 ، pp. 1–11، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516528/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا