APA:
کپیزندوانیان نایینی، ا.، رحیمی، م.، و پورطاهری، ف.. (1393). رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی، 1(4)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/518710/fa
Vancouver:
کپیزندوانیان نایینی ا.، رحیمی م.، پورطاهری ف.. رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد. پژوهش در یادگیری آموزشگاهی[Internet]. 1393؛1(4):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/518710/fa
IEEE:
کپیا. زندوانیان نایینی، م. رحیمی، و ف. پورطاهری، “رابطه رویکردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی کیفی و کمی دانشجویان کارشناسی دانشگاه یزد،” پژوهش در یادگیری آموزشگاهی، vol. 1، no. 4، pp. 0–0، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518710/fa