مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

733
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

449
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

پیاده سازی سیستم های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت های کاربران در توییتر

صفحات

 صفحه شروع 85 | صفحه پایان 118

چکیده

 استفاده از سیستم های توصیه گر افزایش فروش در تجارت الکترونیک را اثبات نموده است. هدف سیستم ارائه محصولاتی به کاربر است که متضمن علاقه مندی و آسایش او از محصولات بوده و همچنین در شرکت ها شانس فروش خدمات را ارتقا دهد. یکپارچه سازی تکنیک های مدیریت داده می تواند مسائل مرتبط با ارائه خدمات منطبق با علایق مشتری را مخاطب قرار داده و کیفیت پیشنهاد ها را به طرز چشمگیری بهبود دهد. تحقیقات اخیر بر روی این سیستم ایده استفاده از داده های شبکه اجتماعی به منظور ارتقا سیستم توصیه گر سنتی و پیش بینی بهتر را آشکار می سازد. ما دیدگاه های سیستم های توصیه گر مبتنی بر داده شبکه اجتماعی توییتر را با استفاده از انواع رابط ها, روش های تجزیه وتحلیل محتوا با تکنیک های زبان-شناسی محاسباتی و الگوریتم تاپیک مدلینگ ملت بیان می کنیم. پس از بررسی عمق اهداف, متدولوژی ها این مقاله به علاقه مندان در توسعه سیستم توصیه گر سفر و همچنین تسهیل تحقیقات آینده کمک می نماید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    محمدی، ونوس، یوسفی نژاد، محسن، و حسین زاده، مهدی. (1397). پیاده سازی سیستم های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت های کاربران در توییتر. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 7(25 )، 85-118. SID. https://sid.ir/paper/518818/fa

    Vancouver: کپی

    محمدی ونوس، یوسفی نژاد محسن، حسین زاده مهدی. پیاده سازی سیستم های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت های کاربران در توییتر. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1397؛7(25 ):85-118. Available from: https://sid.ir/paper/518818/fa

    IEEE: کپی

    ونوس محمدی، محسن یوسفی نژاد، و مهدی حسین زاده، “پیاده سازی سیستم های توصیه گر هتلها با استفاده از اولویت های کاربران در توییتر،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 7، no. 25 ، pp. 85–118، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518818/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button