مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

588
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

464
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK

صفحات

 صفحه شروع 65 | صفحه پایان 77

چکیده

 پژوهش حاضر اثرات متقابل دو درس ریاضی و فیزیک را در آموزش فیزیک بوسیله مصاحبه با دیبران فیزیک با تجربه, مورد ارزیابی قرار می دهد. در ضمن مصاحبه, پرسشنامه هایی در اختیار دبیران قرار گرفت تا بوسیله آن ها بتوانیم داده های عددی قابل محاسبه و نتیجه بخش را بدست آوریم. در مصاحبه ها نظرات و زوایای دید هریک از دبیران با رعایت اهمیت موضوع, مورد بررسی قرار گرفت. سپس نتایج این مصاحبه ها طبقه بندی و مجزا شدند. نتیجه کل, که درواقع تقابل میان فیزیک و ریاضی را نشان می داد مورد ارزیابی قرار گرفت. سپس با وارد کردن نتایج بدست آمده حاصل از پرسشنامه در نرم افزار تحلیل آماری توانستیم چهارچوب مناسب را جهت تشکیل ساختاری متناسب با الگو های دانش موضوعی بدست آوریم.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کریمی، ناصر، و الیاسی، نوید. (1397). شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK. پویش در آموزش علوم پایه، 4(13 )، 65-77. SID. https://sid.ir/paper/519169/fa

    Vancouver: کپی

    کریمی ناصر، الیاسی نوید. شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK. پویش در آموزش علوم پایه[Internet]. 1397؛4(13 ):65-77. Available from: https://sid.ir/paper/519169/fa

    IEEE: کپی

    ناصر کریمی، و نوید الیاسی، “شناسایی اثر متقابل ریاضی و فیزیک در آموزش فیزیک در حوزه PCK،” پویش در آموزش علوم پایه، vol. 4، no. 13 ، pp. 65–77، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519169/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button